Afdelingstræf med solskin, inspiration og fællesskab

Gram Slot i Sønderjylland dannede rammerne for dette års afdelingstræf.

Didde Jacobsen, organisationsteamet

Selvom vi (desværre) ikke var på selve slottet, men i en nærtliggende og meget fin lade, kunne man næsten få lidt stjernenykker af at holde et af Enhedslistens arrangementer på et slot.

Men også kun næsten. For selvom alle vores afdelingsaktive er stjerner, så var det arbejdshandskerne, der blev taget på – både når det gjaldt udvikling i afdelingerne, flere aktive medlemmer, nyt medlemssystem, konflikthåndteringsredskaber og idéudvikling af gadeaktioner. Vejret var fantastisk, og stemningen mindst ligeså god!

– Afdelingstræffet var mit første nationale arrangement i Enhedslisten. Det var rigtigt fedt, at der var så mange forskellige workshops at vælge imellem, og jeg kom hjem med en masse god inspiration til min afdeling, fortæller Nicolas Schønberg, nyt bestyrelsesmedlem i Gladsaxe.

På spørgsmålet: “Ses vi igen?” er svaret et klart: “Jeg kommer helt sikkert igen!”

Vi glæder os allerede til næste års afdelingstræf, hvor vi håber at samle mindst ligeså mange af vores seje afdelingsaktive igen. Tusind tak for denne gang!