Annoncer og meddelelser

Studiestræde søger vicevært

Vicevært søges til ejendommen Studiestræde 24. En vicevært, der også kan bidrage positivt til det imødekommende og venlige miljø i ejendommen.Arbejdsopgaver: Rengøring af trapper, mødelokale og toiletter i stueetagen, renholdelse af gård og fortov samt organisering af affaldshåndtering. Desuden små og store opgaver med service og kontakt til lejere og håndværkere i samarbejde med ejendommens administrator og bestyrelse. Der kan efter aftale blive tale om ekstraopgaver i forbindelse med fra- og tilflytning af lejere.Arbejdstiden kan aftales fleksibelt, så det passer bedst muligt i forhold til den ansattes øvrige aktiviteter.

Stillingens omfang er på 30 timer om måneden, dvs. ca. 7 timer per uge. Løn- og arbejdsvilkår efter overenskomst på området.Ansøgningsfrist: 26. september kl. 12.Tiltrædelse: 1. oktober eller snarest muligt derefter.Ejendommen ejes af “Den almennyttige fond af 15. september 1968”, og blandt lejerne er ud over Enhedslisten og SUF en række andre foreninger og organisationer, samt flere kommercielle lejemål. Yderligere oplysninger: Helge Bo Jensen (formand for bestyrelsen), tlf. 61621679.

Seminar i Arbejdsløshedspolitisk Netværk

6. oktober kl. 11-18. Enhedslisten i Odense, Absalonsgade 26, Odense.

Emner:

• Forenkling af beskæftigelsesindsatsen
  • Menneskesyn og forvaltningskultur i jobcentrene
  • Refusion og kassetænkning i jobcentre og kommuner
  • De arbejdsløses retssikkerhed

Arbejdsløse, ansatte i jobcentre og a-kasser, valgte i de kommunale beskæftigelsesudvalg og andre interesserede er velkomne.

Tilmelding til Vibeke Kold på [email protected]

Møde i Enhedslistens Kulturudvalg

23. september kl. 11-17. “Bastionen”, Nørrevoldgade 63, Nyborg.

Væsentligste punkt på dagsordenen er færdiggørelse af revisionen af Enhedslistens kulturpolitikfolder. Udkast til den nye kulturpjece ligger på kultur.enhedslisten.dk.

Alle medlemmer af Enhedslisten er velkomne. Husk, at der er rejsegodtgørelse efter gældende regler.

Tilmelding sendes på mail til [email protected], tlf. 40 177 177.

Opstart af Iran-solidaritetsgruppe

Den 3. oktober kl. 19 starter en Iran-gruppe under Enhedslistens Internationale Udvalg. Hvis du har interesse i Iran eller lysten til at vide mere, så kom til opstartsmøde og vær med i at drive gruppens arbejde. For mere information, skriv til [email protected].

Aktivistfabrikken ’18

27.-28. oktober. Kolding.

Enhedslistens aktivistfabrik byder på et væld af workshops med fokus på aktiv handling.. Læs mere på org.enhedslisten.dk/kalender/aktivistfabrikken.

Medlemstal

Enhedslisten havde den 13. september 9.065 medlemmer.