Annoncer og meddelelser

Møde i Politisk-økonomisk udvalg – alle er velkomne

21. oktober kl. 18.30-21.30. Studiestræde 24 (stuen over gården), København.

Bobler og kriser i den internationale økonomi. En diskussion af årsager, udsigter og indgreb.

Oplæg ved Katarina Juselius, tidligere professor ved Økonomisk Institut på KU og bogaktuel med: “Økonomien og virkeligheden – et opgør med finanskapitalismen” (Informations Forlag) og Jørgen Colding-Jørgensen, Politisk-økonomisk udvalg. Kommentar ved Flemming Bjerke, Politisk-Økonomisk Udvalg.

Nyt fra Christiansborg: økonomisk politik og forhandlinger.

Kontaktperson: [email protected]

Mail fra Odense

En hel del Enhedsliste-medlemmer modtog i sommer en invitation til medlemsmøde og sommerfest i Odense. Det var lykkedes Odense-afdelingen at finde en send-til-alle-knap fra en tidlig testversion af medlemssystemet. Den knap er nu slettet. Der har ikke været brud på datasikkerheden, idet Odense ikke har haft adgang til at kunne se, hvem de sendte til. Landskontoret beklager fejlen og håber, at Odense fik en god sommerfest!

Medlemstal

Enhedslisten havde den 12. september 9.755 medlemmer.

Foretrækker du at læse Rød+Grøn på nettet?

Så kan du afmelde det fysiske magasin ved at skrive til [email protected]. Du kan læse Rød+Grøn online på org.enhedslisten.dk/parti/webmedlemsblad.

Medlemssekretær til landskontoret

Synes du, det er spændende at arbejde med medlemsudvikling og intern kommunikation? Kan du lide at nørde med administrative processer og få it, økonomi og teknik til at spille sammen? Og er du god til at tale med hvem som helst – fra garvede partiaktivister til nysgerrige skoleelever og engagerede vælgere? Så er det måske dig, vi søger til vores nye stilling på Enhedslistens landskontor.

Organisationsmedarbejder på landskontoret

Har du et skarpt blik for organisationsudvikling? Og har du erfaring med at uddanne og organisere nye og garvede aktivister? Så er du måske vores nye kollega.

Enhedslisten søger en erfaren organisator, der sammen med Enhedslistens øvrige organisationsteam skal arbejde med at opbygge organisationen på landsplan. Din hovedopgave vil være at sikre veltilrettelagte kurser og træf og organisatorisk uddannelse for partiets medlemmer og afdelinger.

Ledelsessekretær med sans for økonomi

Har du lyst til at arbejde helt tæt på ledelsen i Enhedslistens landsorganisation? Kan du arbejde velstruktureret og selvstændigt, og være den, der bevarer overblikket i et væld af små og store administrative opgaver? Og har du samtidig erfaring med bogføring, afstemninger eller andet arbejde på et økonomikontor? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet, central stilling på Enhedslistens landskontor.

Se hele opslagene på org.enhedslisten.dk/job og søg stillingerne senest 7. okt. kl. 12 ved at sende en mail mærket ‘medlemssekretær’, ’organisationsmedarbejder’ eller ‘ledelsessekretær’ til [email protected].