Partioffensiv med fremtidsvisioner

I februar vedtog hovedbestyrelsen, at vi frem mod kommunal- og regionsvalget i november skal have fokus på at få flere med i fællesskabet med en koordineret partioffensiv.

Didde Jacobsen, organisationsmedarbejder

Hvis Enhedslisten skal have magt, som vi har agt, har vi brug for flere medlemmer. Både dem, der støtter os økonomisk, men i høj grad også de medlemmer, som gennem deres aktivisme og aktive deltagelse bidrager til at styrke vores indflydelse lokalt og nationalt.

Flere med i vores fællesskab
Vi skal have flere med. Derfor har styregruppen for partioffensiven besluttet at igangsætte en kampagne, hvor vi inviterer flere med i vores fællesskab. Formålet med kampagnen er dels at vise, hvor mange forskellige mennesker, vi er i Enhedslisten, og dels at tydeliggøre, hvorfor det er vigtigt ikke kun at støtte os, men også at tage skridtet til at blive en del af vores fællesskab. Som en del af indsatsen er der samtidigt fokus på at sikre, at nye medlemmer føler sig velkomne og inddraget på en god og inspirerende måde.

Finanslovskrav med lokal kant
Hovedbestyrelsen og folketingsgruppen arbejder sammen om at finde finanslovskrav, som har betydning lokalt, og som kan være en del af det valgkamps-kickoff, som løber af stablen den 21.-22. august i Middelfart. Her samles alle vores kandidater og valgkampsaktivister til en inspirerende og farverig weekend, hvor vi sammen skyder valgkampen i gang med et brag. Du kan se mere om programmet og tilmelde dig på mit.enhedslisten.dk.

Sådan kan du være med

• Tal med dine kollegaer og venner, som du ved støtter Enhedslisten, men endnu ikke er medlemmer. Ofte er dét, der skal til, en invitation til fællesskabet.
  • Hjælp til under valgkampen i den lokale Enhedslisten-afdeling. Hiv fat i din lokale kontaktperson og hør, hvad du kan hjælpe med. Du skal ikke holde dig tilbage med dine gode idéer! Vi har brug for alle kræfter, når vi sætter alle sejl ind på at male Danmarkskortet rødt og grønt.
  • Vær med i vores kampagne for at få flere med. Udfyld formularen på vores.enhedslisten.dk/jeg-er-medlem, så bliver du en del af vores billedmosaik til kampagnen.